zondag 13 april 2014

En de rest van Busan

Ik ging naar het strand, naar het grootste shoppingcenter ter wereld (de buit: blauw jurkje en bruin tasje), naar de Beomeo-sa tempel (waar ik wegens een ceremonie helaas niet verder dan het voorportaal mocht), dronk verschillende groene ijstheeën, stond aan de voet van Busan Tower en ik zag her en der de laatste restjes kersenbloesem. Ik dronk thee met een Nederlands meisje, ik kookte met mijn Franse kamergenote en communiceerde via Google Translate met een Koreaanse kamergenote.

Morgen gaat de reis weer verder. Een half uur met de metro naar het busstation en dan twee uurtjes met de bus naar Daegu. Eens kijken hoe het daar is.

3 opmerkingen:

  1. Ah ja, de kersenbloesem. Op de foto's te zien lijkt het weer niet zo stralend, maar dat maken de kleurige lampionnen weer goed. Grappig om die Engelse teksten te zien op beker en servet.:-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Roiis, het is inderdaad niet overdadig zonnig, maar met een graad of 18-22 wel heel aangenaam.
      Die Engelse teksten zijn vaak ook de enige, vreemd...

      Verwijderen
  2. Heerlijk reisweer denk ik, die temperatuur!

    En waar zouden we zijn zonder google-translate grinnik!

    BeantwoordenVerwijderen