zaterdag 19 juli 2014

Bye Bye Singapore

Het was leuk. Het was heel erg leuk! Het was niet te vergelijken met Maleisie, eerder met Seoul, hoewel ze daar dan weer geen Little India hebben. Ik kom nog een keer terug. Absoluut.

Over een uurtje ga ik de grensprocedure van afgelopen maandag in omgekeerde volgorde doen. Het zal wel druk zijn in het weekend, maar dit keer heb ik geen haast. Melaka is vanmiddag mijn eindbestemming.

Op de foto's van boven naar beneden: chique winkelen op Orchard Road, kleurrijk Little India, het Ministerie van Communicatie, Chinatown Food Street (mijn dagelijkse eetstek), Chinatown, de imposante skyline, de prachtige Botanical Gardens.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk al die kleuren bij de huizen. En dan precies die gele auto voor de gele kozijnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk ieman die ik 'ken' die kan snappen waarom er een stukje van mijn hart daar is gebleven. Wat een stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto van die tuin! <3

    BeantwoordenVerwijderen